myspys

Dagen började med att skypa med bästa Lina som är i USA. Så himla härligt att få prata med henne! Bara 5 veckor tills hon kommer hem =)

Då var det detta med att städa.. Varför ska det vara så jäkla svårt att bara få tummen ur, så jäkla långt in kan den inte sitta!(skulle nog känna det) Det är inte så farligt, men det är ett måste känner jag nu.

Har ju som sagt börjat mitt nya liv nu med att INTE äta godis, pizza, dricka sötdricka. Kan ju bara säga att mitt sötsug har nog inte varit STÖRRE! Det gör inte saken bättre att mitt favoritgodis nu säljs i affärerna: påskgodis.

Har varit på babymassage under eftermiddagen. Det är så himla mysigt! Små nakenfisar som ligger där och fiser, rapar, spyr, pratar, skriker, sover och njuter. Den 1½ timman som man är där är supermysig och jag märker att Julius älskar det =)

Imorgon är min lilla älskling 4 månader!



Heja DIF!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Verkligen kul att du börjat blogga och speciellt att du valt blogg.se. Då är det så smidigt och enkelt att följa med iphonen. Grattis till sötJulius på 4 månaders dagen!

2012-03-29 @ 22:28:16
URL: http://liteannelie.blogg.se/
Postat av: Lina

awww saknar er med <3 underbar bild på julius!!

p.s jag ÄLSKAR rubriken ;)

syns snart!!! KRAM

2012-03-29 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0