Idag


Dagen har varit bra idag. Började med en påhälsning hos Neuman ute i Odensberg. Deras hus kommer bli kanonfint!

Åkte sedan en sväng till Jysk för att köpa ett täcke till Julius.

Tog sedan en härlig promenad i "hurtstaden" Falköping. Det är verkligen en hurtstad. Alltid fullt med folk på hälsoslingan.

Dagen avslutades men att gå upp till Odenplan och hälsa på FKIK-brudarna.
Kan verkligen sakna den där svettlukten från benskydden, fotbollsskorna och den där sporttoppen som nästan gick att vrid svetten ur. Något som jag saknar och som jag hoppas kunna få snart är den där träningsvärken. En träningsvärk som sitter i flera dagar, som känns vid minsta rörelse. Får nog försöka få en sådan snart.
Något annat jag saknar är omklädningsrummet. Tänk vad många härliga skratt man haft där!! Ne brudar, jag kommer nog upp med fotbollsskorna någon dag ;-)

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0