Väntar en fullstäckad vecka.

På lördag smäller det. Då gifter sig Linda & Niklas. Jag har en hel del att göra... Vet inte om jag har nämnt det men jag ska vara toastmadame på bröllopet. Det är en STOR ära och ett STORT ansvar.. Nee, så farligt är det inte. Men det är en hel del som ska planeras pch göras. Kan ju inte skriva så mycket här, men jag hoppas att brudparet blir nöjda:-)

Förutom att planera och förbereda för bröllopet har jag en goding som har börjat äta gröt morgon och kväll (kompletterar lite till amningen). Han gillart:-)

Imorgon blir det bad med Annelie och hennes Thea. Hoppas att det blir fler från vår mysiga massagegrupp som kommer och vill plaska med oss :-)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0