som väntat.

Det är som väntat, från min sida, att det inte blir blogginlägg varje dag. Kommer gå några dagar mellan inläggen. Det kan säker bli flera på en dag också.

Måste bara börja med att spy lite galla på vårt väder. Ett ämne som alltid är bra att ta till ;)
I lördags morse när jag skulle gå på toa ropade Per och frågade om det låg någon snö på marken. Tittade ut, utan mina glasögon på, och svarade att det inte låg någon snö. När jag nästa gång gick upp (ur sängen) låg det snö ute, denna gång hade jag mina glasögon på mig (har som sagt väldigt dålig syn). Han hört att det behöver bli ett bakslag  plusgrademed vädret för att verkligen våren ska komma. Men behöver det verkligen vara stora skillnader? Från att vara 17 plusgrader till att bli -5 grader och snö, Det kallar jag TRÖIGT!

Till helgens bestyr, som för övrigt var väldigt bra:
helgen var helt oplanerad. Har nog inte haft det på hur länge som helst. Lördagen började som sagt med snö. Jag och Julius (mest jag ;)) valde därför att vara inomhus:) När Per kom hem från matchen blev det lite matlagning och därefter kom hans kusin för att kolla på hockeyn och sedan spela NHL. Tur man har en son som man kan mysa med :)
Söndagen bestog av påhälsningar hos härliga vänner:)
Började med en promenad till familjen Lindgren/Larsson och deras fina hus! Blev mycket tjöt och lite fika hos dem *mys*
Därefter gick vi hem och lagade lite mat som vi tog med till familjen Götlind/Neuman i Odensberg. Man vet av erfarenhet att renovering av hus och matlagning inte riktigt går hand i hand...
Efter en mysig stund där bar det av hemåt och då svängde vi in hos underbara lillasyster och hennes man. Blev lite fotbollstitt och tjöt:)

Helgen avslutades med mys i soffan :)

Veckan började med BVC :) alltid lite mysigt att gå dit! Pratade om smakportioner som min lille skrutt får börja med nu :) Julius hade gått upp 1 kg och vöxt 3,5 cm på den senaste månaden :)
Gick på kvällen upp till FKIKs träning och hälsade på där. Därefter var det möte med fotbollsgruppen.

Idag ska vi gå en promenad med Annelie och hennes söta Thea:)

Har ju som sagt slutat med de flesta godsaker... Men nu har jag och sambon kommit fram till att det får ätas godis på lördagar. Men det ska promeneras som bara den :)

Julius glad att få sitta i matstolen Julius glad att få sitta i matstolen :)mys i vagnen Myser i vagnen efter promenad


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0